azmanaziz. Get yours at bighugelabs.com/flickr
15Malaysia

Saturday, April 19, 2008

Seronok~

"blog tipikal orang nak ada blog dia nak ada juga, alih-alih cerita pasal makan ape malam semalam, letak gambar dan cerita jiwang lagu rock Am" -kekudis kekanta sentuh-

ia..itulah aku aku kalau saudara saudari mahu tahu...dan kali ni,aku mahu tiru lg..ramai bloggers yg ku kenal tetiba menulis dlm bahasa kebangsaan.jadi,kali ni aku mahu elakkan dr mengunakan bahasa penjajah yang semakin berleluasa sehinggakan tpt yg kini ku menetap utk meneruskan pengajian sehinggan bergelar jurutera pun dengan bangga menggunakan bahasa penjajah...global kata salah seorang pensyarah di sini..

seperti tajuk post ini,aku gumbira sangat...kenapa???projek tahun akhir ku tinggalkan...projek pengaratan juga ku tinggalkan...kenapa???utk bersuka ria...padahal,sumer kerja2 ini perlu dihantar minggu hadapan...tp aku bley buat bodo jer...kemalasan sejak mlm td berjangkit sehingga pagi ini...

lepas solat jumaat (ia,aku pergi solat jumaat tau) aku bersama jim(gambar),gaia n jakek pergi ipoh parade...tujuan???bermain boling dan pekena kopi putih hazelnut....pergh masyuk...dh la menang boling ngan jim,3 game (kertasmarkah: 133,141,143;rendah jer markah)lak tu...minta maaf la jim...hari nie bukan hari kamu...mungkin hari lain pun bukan hari kamu...hahahaha....pastu lyn lak kopi putih kacang hazel yg bau abes mengancam...mmg lain ngan sitchik mahupun ameeth....terbaek.....sblm blk sempat lagi singgah gerbang malam meneman jakek membeli brg2 utk perkhmahan dier yg aku pasti sekali seumur hidup dier akan pergi...hahaha....
smpi utp bersiap utk ke futsal lak...bersama teman2 seperjuangan- jim(si kalah boling..waakaka), haji(yg penuh bertenagadgn baju tanpa lenganyer), ceroh(si botak yg tggi) dan topek(rakan seperjuangan ketika latihan industri semester lepas), kami menang 3, seri 2 dan kalah satu jer....kirenyer,dgn rasmi kami ditabalkan juara tadi....hahaha....puas2 aku hari nie....

dh la kot utk arinie....sebuk lak si payeh nk bace...dan kepada useuse,nie ha postnyer...x smpi tiga minggu pun kan??:p mula blaja lak pasnie....

jadi,smpi post seterusnya,

chow praya~~

p/s:perkataan yg diitalickan adalah perkataan yg aku mls nk fikir bahasa melayu nyer...sekian...

0 critics:

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP