azmanaziz. Get yours at bighugelabs.com/flickr
15Malaysia

Saturday, September 13, 2008

Saturday

azan asar baru jer pas berkumandang...menandakan aku dh sia-siakan 3 jam sabtu aku dengan mengadap PC nie n 8 jam b4 dat dgn tdo...haih..adakah wiken ini bakal mengulangi wiken lepas yg xder bwk kepada apa2 manfaat??

dlm 3 jam aku dh berjaga nie gak la,aku rase cam chibye...panas,serabut,x tenang,buhsan...fucked up btul la rasa...y cant sumer perasaan nie cam blah gtu jer...but after some exchange of words thru the teknologi we often used called Yahoo Messenger,aku dh rase ok la...hepi???ada gak r but den still feel bored...haih...

430pm dh nie...camtu jer abes ari aku...bace blog,blog hopping,update player fantasy,mandi,angkat jemuran...waaa...di mana perkataan study nie...xpki lagi arinie...aku nie student ke aper??argh...aku dh mula merapu...x pasal2 aku membuang masa korunk yg membaca entry merapu aku nie...baper minit dh masa korunk bazir bukak blog nie...

hurmmm.....k r...nk gi duk kat katil n read a book im tryin to finish...
so,till my next hopefully berisi post,

chow praya~~

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP